PREKIŲ GRĄŽINIMO TAISYKLĖS

Klientas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo atsisakyti prekės ir ją grąžinti.

 

Tokiu atveju:

·    Prekės pakuotė neturi būti pažeista, o prekė kartu su pakuote nepraradusi prekinės išvaizdos ir pilnos komplektacijos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.);

·    Prekė negali būti pradėta naudoti ar bandyta naudoti.

·     Klientas apmoka visas grąžinimo/siuntimo išlaidas.

 

Klientas gavęs nekokybišką prekę turi nedelsiant susisiekti su pardavėju telefonu: +370 610 32604 arba el. paštu: info@candelaria.lt ir suderinti keitimo arba grąžinimo sąlygas.

 

Tokiu atveju:

·       Prekė bei pakuotė turi būti pilnos komplektacijos.

·       Klientas apmoka grąžinimo/siuntimo išlaidas.

 

Pageidavimą grąžinti prekę Klientas pareiškia el. paštu: info@candelaria.lt  išsiųsdamas užpildytą ir pasirašytą skanuotą „Grąžinimo formą" (kurią galima atsispausdinti ČIA) arba išsiųsdamas kartu su registruota siunta adresu: Pylimo g. 19 - 37, 01141 Vilnius. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui el.paštu ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.

 

Jei Klientas, įsigydamas prekę, pasinaudojo galimybe atsiimti prekę Candelaria Vilnius parduotuvėje, tuomet jis gali pats pristatyti grąžinamą prekę į parduotuvę jos darbo valandomis. 

 

Jeigu už prekę Klientas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta). Įsigyti dovanų kuponai į grynuosius pinigus nekeičiami.

 

Visais atvejais klientas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės savybėms ir kokybei nustatyti.

 

Po prekės grąžinimo, pinigai į Jūsų sąskaitą bus pervesti per 10 d.d.